miércoles, 16 de enero de 2013

CERCLE DE DONES. Taller gratuito de presentación.


  • Presentación GRATUITA del taller Cercle de dones;
Dirigido a la mujer, para la conexión con la feminidad, la nutrición, el Amor, la intuición, la autosanación, etc…
Para ello se utilizarán métodos del sistema gestalt, ejercicios de psicodanza, gi gong, respiraciones guiadas, visualizaciones y ejercicios corporales entre otras herramientas.

Miércoles 30 de enero de 2013, a las 19:00 h

Reserva previa imprescindible; plazas limitadas.



Cercle de Dones
 Recuperar la nostra font de poder
                                                                             
       Puc decidir ser lliure i ser felíç
       Tot és més senzill amb més consciència de mi mateixa
        Puc curar-me deixant sortir l’emoció  i alliberant-me
       Puc deixar-me caure i que em recollin
       Obrint la ment s’obren portes davant meu
       Puc viure sense patir i gaudir sense límits
       Només respirant profundament em sento millor amb mi mateixa
       Puc reconciliar-me amb les meves parts egoïques i que de fet, no n’hi ha per tant
       Riure de mi mateixa és molt sa
       No estic sola, sempre hi ha algú que m’acompanya
       Perquè per sentir-me com a casa he de tornar a mi mateixa
       Em puc mostrar de moltes maneres i no deixar de ser Jo
                   Simplement, M’estimo…
        
El grup està constituït únicament per dones ja que el sentit d’aquestes trobades denoten la nostra  representació de la Pachamama (Mara Terra).
Què fem?
  •    Treballar la connexió amb la feminitat, la nutrició, l’Amor
  •    Conectar amb la Sabiesa interior, amb la confiança i el nostre instint
  •    Recuperar la sanació energètica i espiritual i connectar amb el nostre poder       d’autosanació
  •    Conèixer i establir els límits del rol que adoptem en cada moment (mare, filla, esposa, amiga, germana..)
  •    Connectar –nos amb els nostres cicles i acceptar el nostre propi ritme
  •    Trobar l’equilibri dels 4 centres: corporal, emocional, mental i espiritual
  •    Conèixer i potenciar els diferents arquetips de la dona des de el seu naixement
  •    Conectar-nos com una unitat de dones que compartim les nostres vivències i aprenem les unes de les altres
Quines eines fem servir?
  • Terapia gestalt, exercicis de psicodansa, exercicis de gi gong, respiracions guiades i visualitzacions, treball corporal…

Tots els dimecres, de 19h a 21h.  Preu  65 €/mes

No hay comentarios:

Publicar un comentario